Boek een betekenisvol teamuitje met de Waddenvereniging!

Speciaal voor teams vanaf 10 personen biedt de Waddenvereniging betekenisvolle activiteiten op maat. Je leert de Wadden beter kennen, wordt bijgepraat over actuele bedreigingen in het gebied, denkt actief mee in impactvolle oplossingen, levert een bijdrage aan onderzoek of steekt met elkaar de handen uit de mouwen.

Zo werkt het

De Waddenvereniging biedt alleen activiteiten aan op maat. Op die manier kunnen we het maximale resultaat uit elk team halen en zorgen we ervoor dat de activiteit goed aansluit bij de (MVO) doelstellingen of kernkwaliteiten van jouw organisatie. Elke aanvraag start met een keuze voor een van de thema’s op onze website en het invullen van het aanvraagformulier.

Kies je thema

Krachtige ervaring die de teamgeest versterkt

Samenwerken aan het behoud van het Waddengebied is een krachtige ervaring die de teamgeest versterkt.

• Zet je team in beweging!
  • Beleef een leuke, gezellige én verrijkende dag.
  • Vergroot de kennis en het bewustzijn bij jouw collega’s over het belang van het behoud van de Wadden.
  • Denk mee met de Waddenvereniging over oplossingen voor actuele uitdagingen.
  • Maak samen een positief verschil voor de natuur.
  • Geef actief invulling aan MVO-doelstellingen

Met een betekenisvol teamuitje draag je direct bij aan de bescherming, het behoud en herstel van het Waddengebied op een manier die bij jouw organisatie of bedrijf past. Wil je eerst meer weten?

Vraag de brochure aan

Voor de Wadden

Nederland heeft één natuurlijk Werelderfgoed: de Waddenzee. Het is het grootste ononderbroken getijdengebied ter wereld met een ongelooflijke diversiteit aan planten en dieren. Miljoenen vogels komen elk jaar naar het Waddengebied om te broeden en te rusten. Uniek en onvervangbaar voor dieren, maar ook voor mensen. Het is een van de laatste plekken in Nederland waar je zoveel rust, ruimte en ruige natuur kunt ervaren.