Contact

Bezoekadres

Waddenvereniging
Noorderhaven 60, Harlingen
Routebeschrijving

Postadres

Waddenvereniging
Postbus 90
8860 AB Harlingen

Telefoonnummer

+31 (0)517 493 693
(ma t/m vr: 9:00-13:00 uur)

Veelgestelde vragen

Jouw lidmaatschapsnummer staat op het bankafschrift. Neem bij vragen contact met ons op via het contactformulier.

Je kunt onze collega’s van de servicedesk een e-mail sturen via het contactformulier of bellen. Ze zijn van van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 9:00 tot 13:00 uur op telefoonnummer 0517 – 493 693.

Een jaarlidmaatschap loopt van 1 januari t/m 31 december en opzeggen moet schriftelijk voor 1 november.
Een maandlidmaatschap kun je voor de 1e van elke maand opzeggen waarna deze de volgende maand ingaat.

Je kunt opzeggen door een bericht te sturen via het contactformulier of een brief sturen naar ons postadres.
Vermeld hierbij jouw naam, adres en woonplaats. Na ontvangst, sturen we een opzegbevestiging.

Postadres:
Waddenvereniging
Postbus 90
8860 AB Harlingen

Een jaarlidmaatschap loopt van 1 januari t/m 31 december en opzeggen moet schriftelijk voor 1 november.
Een maandlidmaatschap kun je voor de 1e van elke maand opzeggen waarna deze de volgende maand ingaat.

Een wijziging van uw postadres, e-mailadres, IBAN-wijziging of een wens om jouw contributie te verhogen, kun je aan de collega’s van de servicedesk doorgeven via het contactformulier of per post:

Postadres:
Waddenvereniging
Postbus 90
8860 AB Harlingen

De collega’s van de servicedesk zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 9:00 – 13:00 uur via telefoonnummer 0517 – 493 693.

U ontvangt geen korting op de prijzen in onze webwinkel www.wijsmetdewaddenzee.nl. De prijzen zijn voor alle mensen gelijk met als doel een eerlijke duurzame prijs.

Als lid van de Waddenvereniging ontvang je 4x per jaar het magazine WADDEN op de (digitale) deurmat. Deze verschijnt begin maart (voorjaar), juni (zomer), september (najaar) en december (winter).

Ben je al lid en wil je het magazine WADDEN liever digitaal lezen? Stuur ons dan een bericht via het contactformulier zodat wij dit aan kunnen passen in uw gegevens. Daarna ontvang je elk kwartaal de link naar het digitale magazine WADDEN in jouw mailbox. Dit kun je altijd weer aanpassen.

Ja, dat is mogelijk. Wanneer je het magazine WADDEN online wilt lezen, kun je ons een bericht sturen via het contactformulier. Je ontvangt dan elk kwartaal de link naar het digitale magazine WADDEN in de mailbox. Dit kun je altijd weer aanpassen.

Je kunt dit aangeven via het automatisch incasso formulier op de website. Zodra het is aangepast in onze administratie, sturen we een bevestiging.

Wat fijn dat je ons werk wilt steunen. Je kunt ons werk op veel manieren steunen zoals je kunt zien op deze pagina.

Wat fijn dat je lid bent geworden. Je ontvangt het welkomstpakket binnen 5 werkdagen na jouw aanmelding via onze website.

Ja, wanneer je jouw lidmaatschap opzegt, vervalt ook de collectiviteitskorting bij De Friesland.

Met jouw lidmaatschapsnummer kun je korting krijgen op excursies en andere activiteiten georganiseerd door de Waddenvereniging. Je kunt jouw lidmaatschapsnummer vinden op jouw bankafschrift of neem contact met ons op. Dan zoeken we hem voor je op in onze administratie.

 

Stuur ons een bericht

Heb je een vraag of mededeling voor de ledenadministratie, dan is het van belang dat je ook je postcode en huisnummer opgeeft, zodat er geen verwarring met andere personen kan optreden.

Pers en media

Ben je journalist en heb je een vraag aan de Waddenvereniging? Neem dan contact op met onze persvoorlichters. Kijk ook eens bij onze persberichten voor het laatste nieuws.

Bankgegevens

T.n.v.: Landelijke vereniging tot behoud van de Waddenzee
IBAN: NL83 RABO 0342 4256 33

Servicedesk

Onze collega’s van de servicedesk staan van maandag t/m vrijdag (9:00-13:00 uur) klaar bij vragen. Ze zijn bereikbaar op telefoonnummer 0517 493 693 of per e-mail.

Klacht melden?

We vinden het natuurlijk vervelend dat je een klacht hebt over het handelen of het beleid van de Waddenvereniging. Graag blijven we met je in gesprek na ontvangst van de klacht via het klachtenformulier.