..op de Wadden

Ben jij ook zo dol op het waddengebied? En wil je het daarom beschermen? Wij ook!
Samen met zo’n 40.000 waddenliefhebbers komen wij op voor de rust, ruimte en ruige natuur van dit bijzondere werelderfgoed. Sluit je je bij ons aan?

Je bent al lid vanaf € 27,- per jaar.

Als nieuw lid heten we je van harte welkom met een cadeau. Je hebt de keuze uit 3 cadeaus; een wadwaaier, jutzakje of bio-katoenen waddentas. Gewoon omdat we zo blij zijn dat jij je liefde voor het waddengebied met ons deelt. In ruil daarvoor kun je rekenen op onze onvoorwaardelijke toewijding om het enige natuurlijk werelderfgoed in Nederland te behouden, beschermen en verrijken.

Ja, ik wil!

• Mij aansluiten bij de grootste groep waddenliefhebbers van Nederland.
  • Met mijn lidmaatschap bijdragen aan de bescherming, het behoud én de verrijking van het waddengebied.
  • Een welkomstcadeau + twee armbandjes #ikbenopdeWadden (tijdelijke actie) ontvangen.
  • 4x per jaar het WADDENmagazine in de brievenbus.
  • Als eerste op de hoogte zijn van het WADDEN nieuws via de tweewekelijkse nieuwsbrief.
  • Korting ontvangen op activiteiten van de Waddenvereniging.
  • Korting ontvangen op "Wijs met de Waddenzee" producten.

Ja, ik word lid van de Waddenvereniging!

* Als u tussen 01-10-2018 en 31-12-2018 lid wordt, dan hoeft u voor de rest van het jaar 2018 geen lidmaatschap te betalen. U betaalt dan lidmaatschap vanaf 1 januari 2019.

(dd-mm-jjjj)
Ik wil graag als welkomscadeau ontvangen:
Ik word lid

N. B. Je gegevens zullen niet voor commerciële activiteiten gebruikt worden en niet aan derden gegeven worden.

Zie ons privacy statement. Voor elke vorm van lidmaatschap geldt dat je minimaal een kalenderjaar (1 januari t/m 31 december) lid blijft. Opzeggingen voor het volgende kalenderjaar moeten uiterlijk 1 november van het voorgaande jaar schriftelijk of per e-mail gedaan worden.