Word lid van de Waddenvereniging

Ben je ook een beetje verliefd op de Wadden? En wil je het waddengebied daarom beschermen? Wij ook! Samen met zo’n 35.000 waddenliefhebbers komen wij op voor de rust, ruimte en ruige natuur van dit bijzondere werelderfgoed. Sluit je je bij ons aan?

Je bent al lid vanaf € 27,- per jaar.

Als nieuw lid heten we je van harte welkom met een cadeautje. Gewoon omdat we zo blij zijn dat jij je liefde voor het waddengebied met ons deelt. Met jouw lidmaatschap kun je rekenen op onze onvoorwaardelijke inzet om het enige natuurlijk werelderfgoed in Nederland te behouden, beschermen en verrijken.

Wil je lid worden vanuit het buitenland? Dat kan via deze pagina.

Ja, ik wil:

• Lid worden van de grootste groep waddenliefhebbers van Nederland.
  • Bijdragen aan de bescherming, het behoud én de verrijking van het waddengebied.
  • Een welkomstcadeau ontvangen.
  • 4x per jaar het WADDENmagazine in de brievenbus ontvangen.
  • Elke twee weken de e-mail nieuwsbrief WADDEN ontvangen;
  • Korting op bijzondere activiteiten in het waddengebied.
  • Korting op 'wijs met de waddenzee' producten in de online winkel.

Aanmeldingsformulier:

(dd-mm-jjjj)

N. B. Je gegevens zullen niet voor commerciële activiteiten gebruikt worden en niet aan derden gegeven worden.

Zie ons privacy statement. Voor elke vorm van lidmaatschap geldt dat je minimaal een kalenderjaar (1 januari t/m 31 december) lid blijft. Opzeggingen voor het volgende kalenderjaar moeten uiterlijk 1 november van het voorgaande jaar schriftelijk of per e-mail gedaan worden.