Boek een betekenisvolle activiteit met de Waddenvereniging!

wadden groepsuitje familie vriend

Wil jij het verschil maken voor het Waddengebied met je vrienden of familie? Speciaal voor groepen vanaf 10 personen biedt de Waddenvereniging betekenisvolle groepsuitjes op maat. Je leert de Wadden beter kennen, wordt bijgepraat over actuele bedreigingen in het gebied, denkt actief mee in impactvolle oplossingen, levert een bijdrage aan onderzoek of steekt met elkaar de handen uit de mouwen.

Beleef een leuke, gezellige én verrijkende dag.

Leer meer over de Wadden.

Maak samen een positief verschil voor de natuur.

Zo werkt het

De Waddenvereniging biedt alleen activiteiten aan op maat. Op die manier kunnen we helemaal rekening houden met jouw wensen. Elke aanvraag start met een keuze voor een van de thema’s op onze website en het invullen van het aanvraagformulier.

Kies jullie thema

Voor de Wadden

Nederland heeft één natuurlijk Werelderfgoed: de Waddenzee. Het is het grootste ononderbroken getijdengebied ter wereld met een ongelooflijke diversiteit aan planten en dieren. Miljoenen vogels komen elk jaar naar het Waddengebied om te broeden en te rusten. Uniek en onvervangbaar voor dieren, maar ook voor mensen. Het is een van de laatste plekken in Nederland waar je zoveel rust, ruimte en ruige natuur kunt ervaren.