Wijs met de Waddenzee

Wijs winkels in Nederland

Ze zijn inmiddels aardig bekend: de retro WIJS sweater en T-shirt, Harlinger visserstrui en de andere duurzame producten van de Waddenvereniging. Ze zijn het resultaat van een bijzondere samenwerking die de Waddenvereniging sinds 2014 aan is gegaan met het merk Blue LOOP Originals en andere duurzame merken. Een aantal ondernemers sloot zich vanaf het eerste uur aan bij de verkoop van WIJS producten die voortkwamen uit de mooie samenwerking.

Ameland
Sus&C - Duurzame dameskleding
Oranjeweg 13B
9161 CB Hollum
De Mof
Haarlemmerdijk 109
1013KD Amsterdam
Arnhem
In Arnhem willen we graag samenwerken met een winkel die onze WIJS producten aanbied. Ken je iemand of ben je geïnteresseerd? Klik dan hier.
Assen
In Assen willen we graag samenwerken met een winkel die onze WIJS producten aanbied. Ken je iemand of ben je geïnteresseerd? Klik dan hier.
Den Bosch
In 's Hertogenbosch willen we graag samenwerken met een winkel die onze WIJS producten aanbied. Ken je iemand of ben je geïnteresseerd? Klik dan hier.
Den Haag
In Den Haag willen we graag samenwerken met een winkel die onze WIJS producten aanbied. Ken je iemand of ben je geïnteresseerd? Klik dan hier
Den Helder
In Den Helder willen we graag samenwerken met een winkel die onze WIJS producten aanbied. Ken je iemand of ben je geïnteresseerd? Klik dan hier