Wadfoto van de Maand

De wadden zijn inspirerend! Dat zie je terug in de fantastische foto's die gemaakt worden in het gebied. Wij kunnen er geen genoeg van krijgen!

Nieuw jasje

Schitterende foto’s zie je jaarlijks terug in de befaamde kalender die we verkopen via onze webshop. Dit jaar is dat een beetje anders: in 2018 krijgt de kalender een nieuw jasje.

Je kan nu zelf meedoen aan onze Wadfoto van de Maand verkiezing! Zo maakt jouw foto kans op een plekje in de waddenkalender.

Kalender bestellen

De kalender kan alvast besteld worden via onze webshop! Wees er snel bij en mis 'm niet! Ga via deze link naar de webshop >>

Hoe werkt het

Elke maand geven wij een nieuw thema ter inspiratie. Aan het eind van de maand verkiezen we de mooiste wadfoto. Deze foto representeert in het nieuwe jaar de bijbehorende maand. Bijvoorbeeld: win je de Wadfoto van de Maand – januari? Dan schittert jouw foto op de kalender ‘januari 2018’. Twijfel niet, stuur die mooie foto’s in en wie weet.

Wat kan ik winnen?

Roem en een jaar lang genieten, want de winnaars krijgen de kalender thuisgestuurd waarin hun foto is gepubliceerd!

Tips!

• Neem ook eens een kijkje op Instagram en zoek op #wadfoto voor inspiratie!

• Deel deze pagina met je vrienden en familie. Zo maken we met elkaar een schitterende kalender voor het nieuwe jaar!

• Iedereen mag maximaal 5 , zelfgemaakte, foto’s insturen per thema
  • De natuur mag niet verstoord zijn bij het maken van de foto
  • De minimale grootte van de foto’s die ingezonden worden is 2,5 MB en de maximale grootte 10 MB in het bestandsformaat: jpg
  • Teksten (en namen) en watermerken in foto’s zijn niet toegestaan
  • Passe-partouts of kaders zijn niet toegestaan
  • Bij het uploaden moeten alle velden van het formulier ingevuld zijn t.b.v. publicatie en contact naar aanleiding van de wedstrijd.
  • De winnaars krijgen persoonlijk bericht vandaar dat de gevraagde contactgegevens verplicht zijn
  • De ‘Wadfoto van de Maand’ wordt binnen 10 dagen na verstrijken van de betreffende maand, op de website van de Waddenvereniging bekend gemaakt via www.waddenvereniging.nl/fotovandemaand
  • De winnaars worden elke maand gekozen door de online redactie van de Waddenvereniging

Het thema voor de maand september  is: Beestjes!

Inzenden voor het lopende thema kan tot 7 november 2017

Let op: de foto’s moeten minimaal 4000 pixels breed zijn in verband met de publicatiegrootte van de kalender.

• De Waddenvereniging behoudt zich het recht om ontoelaatbare (delen van) bijdragen direct te verwijderen en/of bewerken. Bij het vermoeden van misbruik heeft de Waddenvereniging bovendien de mogelijkheid om deelnemers uit te sluiten van deelname.
  • Ingezonden foto’s kunnen niet worden teruggetrokken uit de competitie
  • De rechten met betrekking tot de ingezonden foto’s berusten bij de inzender
  • De inzender of de oorspronkelijke auteur geeft de Waddenvereniging het recht om de betreffende foto te publiceren op de website, nieuwsbrief en kalender.
  • De inzender of de oorspronkelijke auteur geeft de Waddenvereniging het recht om de foto te gebruiken ten aanzien van producten die gerelateerd zijn aan de Waddenvereniging.
  • Door deel te nemen aan de Wadfoto van de Maand wedstrijd wordt toestemming gegeven aan de Waddenvereniging om persoonsgegevens te verwerken en informatie toe te zenden over de Waddenverening. Om de toezending van deze informatie stop te zetten, kan contact worden opgenomen met info@waddenvereniging.nl
  • De organisatoren van deze wedstrijd handelen volledig volgens de Wet Bescherming Persoonsgegevens en daarmee is je privacy 100% gegarandeerd. Gegevens worden niet aan derden verstrekt.
  • Door deel te nemen aan Wadfoto van de Maand wordt ingestemd met deze algemene voorwaarden en de verplichting om deze voorwaarden te volgen. Indien een situatie zich voordoet waarin deze actievoorwaarden niet voorzien beslist de Waddenvereniging.