Sluit je aan bij de WAD 500!

Ben je ondernemer en draag je het wad een warm hart toe? Sluit je dan aan bij de WAD500 Ondernemersnetwerk, een gloednieuw initiatief van de Waddenvereniging, exclusief voor ondernemers. Met jouw enthousiasme en inzet willen wij de kansen verzilveren die het Werelderfgoed Waddenzee voor jouw bedrijf én de Noordelijke economie biedt.

De Friesland Zorgverzekeraar, Rederij Doeksen, PUUR Terschelling, Flang in de Pan en BlueLoop Originals gingen je al voor.

Waarom WAD 500 Ondernemersnetwerk?

Dit jaar bestaat de Waddenvereniging 50 jaar. Voorlopig hoogtepunt in het werk van de Waddenvereniging is de beslissing van Unesco in 2009 om de Waddenzee de bijzondere status te geven van Werelderfgoed. Hiermee kwam er internationale erkenning voor de onvervangbare rust, ruimte en natuur van de Waddenzee.

Het feit dat de Waddenzee net zo uniek is als een Great Barrier Reef, Kilimanjaro of Serengeti – alleen dan vlakbij – wordt nog lang niet door iedereen benut. Samen met jou en andere ondernemers wil de Waddenvereniging een impuls geven aan een economie die duurzaam gebruik maakt van de waarde van het gebied.

Voor wie?

Zowel grote als kleine ondernemers zijn van harte welkom zich aan te sluiten bij dit netwerk. Graag zelfs. Zo kunnen we met elkaar kennis en ervaringen delen en profiteren wij allemaal van de kansen die het unieke Werelderfgoed Waddenzee biedt.

Wat krijg ik ervoor terug?

• Je wordt uitgenodigd voor kennis- en netwerkbijeenkomsten
  • Samen zijn wij actief rond het thema Werelderfgoed Waddenzee
  • Je ontvangt vier keer per jaar het WADDENmagazine
  • Je krijgt voorrang bij sponsormogelijkheden en adverteren in het WADDENmagazine (achterban 40.000)

Er is plek voor maximaal 500 ondernemers.

Klik hier om je nu aan te melden! >