Kunstmaand Ameland 2022

1 t/m 30 november op diverse locaties

Kunstmaand Ameland heeft Smoel’. Met dit krachtige en een tikje brutale thema laat Kunstmaand Ameland zich na haar jubileumeditie van vorig jaar van een verfrissende, eigentijdse kant zien. Van een 360° kijkkast-beleving tot verhalende tapijtkunst en van papier-geknipte personages tot kilometers wapperende wolken: zo’n 100 professionele kunstenaars tonen hun werk op 40 gezichtsbepalende locaties.

Programma

Naast de internationale kunstexpositie zijn er zaterdagavond concerten, literaire avond en worden er Scandinavische films vertoont. Kom genieten van alle facetten die hedendaagse beeldende kunst te bieden heeft met als omlijsting het fraaie Waddenlandschap. Tijdens de Kunstmaand is op ongeveer 40 locaties werk te zien van ruim 75 kunstenaars uit Nederland, Duitsland en de Scandinavische landen. De openingstijden van de locaties zijn dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, en zaterdag van 10.30 – 17.00 uur en zondag van 12.00–17.00 uur.

Lid van de Waddenvereniging? 20% korting op tickets

Op vertoon van dit WADDENmagazine en lidnummer krijg je als lid €5,- korting bij aankoop van de kunstagenda + programmaboekje.