Genietwad

Onze leden zijn Wijs met de Waddenzee en wij zijn wijs met onze leden. Dankzij de steun van onze leden kunnen we het waddengebied beschermen en behouden. Leden ontvangen 4x per jaar het WADDENmagazine in de (digitale) brievenbus, keuze uit een welkomstcadeau en korting op betekenisvolle activiteiten in het waddengebied. Gewoon omdat we zo blij zijn dat je de liefde voor het waddengebied met ons deelt. Op deze pagina vind je de voordelen voor leden. Nog geen lid? Word nu lid voor €27,- per jaar.

Juttersarrangement

Tijdens de voorjaarsvakantie gaan we van 25 februari t/m 5 maart 2023 de stranden en duinen van Terschelling afvalvrij maken en is er een interessant randprogramma voor deelnemers. Leden van de Waddenvereniging ontvangen 20% korting op dit speciale juttersarrangement.

Filmfestival 'Naar de wildernis'

Eén eiland, drie dagen, zes films. Is er een betere plek om prachtige natuurfilms te bekijken dan een intieme bioscoop? Ga van 3-5 maart of 8-10 maart 2023 mee naar Vlieland en laat je onderdompelen in natuurfilms. Leden van de Waddenvereniging kunnen gratis mee met een rondleiding en proeverij.

Fjoertoer

Op zaterdag 25 maart 2023 is de Fjoertoer op Terschelling. Wandelen over het prachtige eiland Terschelling in de nachtelijke duisternis. Leden van de Waddenvereniging ontvangen 20% korting op tickets.

Jut Safari

Help de kust schoon te maken en beleef de wildernis van het eiland Terschelling. Je rijdt in een fluisterstil elektrisch terreinvoertuig over onverharde paden. Via de duinen en bossen ga je naar een afgelegen strand om afval te jutten. Leden van de Waddenvereniging ontvangen 20% korting.

Zorgverzekering

De natuur in het waddengebied is goed voor je. Dat vindt ook onze partner De Friesland. Als lid van de Waddenvereniging ontvang je bij De Friesland korting op aanvullende verzekeringen (ook voor gezinsleden), korting op buitenactiviteiten en -producten als ook 10% korting op reisverzekering.