Werelderfgoedweken

Ervaar de unieke waarden van Werelderfgoed Waddenzee

Voelen, ruiken, proeven en horen

In 2013 is de Waddenvereniging begonnen met het organiseren van de Werelderfgoedweken. Tijdens de Werelderfgoedweken daagt de Waddenvereniging deelnemers uit om met alle zintuigen het Werelderfgoed te ervaren. De dynamiek en geweldige natuurkrachten voelen, het stelsel van geulen en platen zien vanuit een nieuw perspectief, luisteren naar de stilte of het geluid van miljoenen vogels. Tijdens elke excursie bekijk je het waddengebied vanuit een compleet nieuw perspectief. Er is een hele wereld te ontdekken.

Lezersvoordeel magazine WADDEN

Heb je als lezer van het magazine WADDEN een kortingscode? Deze kun je alleen toepassen op de normale prijs. Wil je het magazine ontvangen? Schrijf je dan hier in.

Ga je mee?

Tijdens de allereerste Werelderfgoedexcursie luiden we meteen ook het begin van de astronomische zomer in. Een tocht die je maar één keer per jaar kunt beleven. Maar dat geldt eigenlijk voor bijna alle excursies. De excursies worden gehouden vanaf de vastelandskust van Noord-Holland, Friesland en Groningen en vanaf de Waddeneilanden.

Boeken