Wijs met elkaar en de Waddenzee

De Waddenvereniging en Ideavelop hebben na vijf jaar hun samenwerking bekrachtigd met het ondertekenen van een overeenkomst. Hierin staat hoe wij de komende jaren blijven werken aan een duurzame wereld. Dat doen we door producten te ontwikkelen die gemaakt zijn met respect voor de natuur. Je herkent ze aan de slogan ‘Wijs met de Waddenzee’. En dat zijn we! Koop jij één van onze producten dan lever je direct een bijdrage aan het behoud en de bescherming van het Werelderfgoed Waddenzee. Daarnaast zetten we een deel van de inkomsten in voor het doorontwikkelen van kleding en andere producten waarmee de aarde zoveel mogelijk gespaard wordt. Uit liefde voor het kwetsbare gebied, dat we willen behouden voor toekomstige generaties.

Doe mee!

Met een beetje meer aandacht kunnen we de wereld samen een stukje mooier maken. Neem eens een kijkje in onze webshop of bezoek één van de aangesloten winkels op de Wadden, in Amsterdam of Deventer. Ben jij ondernemer en wil jij onze producten verkopen? De komende jaren willen we ons netwerk vergroten. Stuur een berichtje naar community@waddenvereniging.nl

Publicatiedatum: 07-02-2020