Met korting naar WAD Live

De film WAD, overleven op de grens van water en land van Ruben Smit, is op tour langs 20 theaters in een speciale muzikale hommage. Dit unieke filmconcert wordt begeleid door het 42-koppige Noordpool Orkest én Rob Buiter (bekend van Vroege Vogels radio) als verteller. De Waddenvereniging mag deze voorstelling speciaal voor lezers van deze nieuwsbrief met een mooie korting aanbieden!

Op donderdag 19 september 2019 speelt WAD Live in Schouwburg Het Park in Hoorn. Bij aankoop van 2 kaarten voor de muzikale filmvoorstelling WAD Live betaal je het totaalbedrag van €50* (i.p.v. €77). Daarmee profiteer je van een korting van bijna 40%!

Hoe te reserveren?

1. Klik hier of ga naar www.hetpark.nl en kies voor de voorstelling: 'WAD' op donderdag 19 september
2. Klik op 'in winkelmandje' en vervolgens op 'toegevoegd'

3. Je kunt nu in het reserveringsproces je plaatsen kiezen (plattegrond weergeven)

4. Kies voor prijssoort: Showaanbieding

5. Vul bij ‘Showkorting’ in: showaanbieding (let op: hoofdletter- en spatiegevoelig)

6. De korting wordt berekend en je kunt afrekenen

Ode aan de Wadden

De Waddenvereniging was één van de partners in de totstandkoming van de WAD film van Ruben Smit. De film is een ode aan de rauwe en pure schoonheid van de Nederlandse Wadden. Deze nieuwe theaterbewerking zit vol nog niet eerder vertoonde beelden. De muziek van Boy Edgar Prijs-winnaar Martin Fondse werd door dirigent Reinout Douma voor WAD Live bewerkt in een nieuwe muzikale dramaturgie met veel ruimte voor improvisaties. Een aanrader!

*Deze korting geldt alleen voor de voorstelling in Hoorn. De prijs is exclusief reserveringskosten en inclusief garderobe en drankje. Op eerder gekochte kaarten wordt geen restitutie verleend en de korting is niet geldig in combinatie met andere acties.

Publicatiedatum: 03-09-2019