Naar de wildernis

Het wildernis filmweekend op Vlieland was weer een groot succes. Komend weekend doen we het nog eens over. Ben jij erbij? Het arrangement is volgeboekt, maar in de bioscoop zijn er nog een paar plaatsen vrij!

Naar de wildernis

De Waddenvereniging en Roots magazine organiseren jaarlijks in maart twee filmweekenden op Vlieland met als thema: ‘naar de wildernis’. Samen met Podium Vlieland, de leukste bioscoop van Nederland, hebben we weer een prachtig filmprogramma samengesteld.

Bekijk Wad

Deze keer staat de alom geprezen documentaire Wad, overleven op de grens van water en land van Ruben Smit op het programma. Want waar kun je deze allereerste natuurdocumentaire over de Wadden beter bekijken dan in het gebied zelf? Verder kun je kijken naar de film Mountain, Watermark, Alpha, Jane en gaat de verrassingsfilm over liefde, slow food en paddenstoelen.

Echte wildernis verkennen

Onder leiding van een deskundige waddengids ga je ook met eigen ogen het Werelderfgoed Waddenzee verkennen. De wonderen van het wad zijn goed te zien op het drooggevallen wad net over de dijk. Hier zie je planten en dieren die zich perfect hebben weten aan te passen aan de voortdurende veranderingen in de Waddenzee. In  de jachthaven gaan we op onze buik op de steiger liggen, op zoek naar anemonen, zakpijpen en andere holtedieren.

Het eerste wildernis filmweekend op Vlieland was een groot succes (bekijk hier ons fotoverslag). Komend weekend, van 8 t/m 10 maart doen we het nog eens over. Ben jij erbij? Het arrangement is volgeboekt, maar in de bioscoop zijn er nog een paar plaatsen vrij. Reserveer via deze link de laatste kaartjes voor het filmweekend van 8 t/m 10 maart 2019.

Publicatiedatum: 05-03-2019