Milieujutten op Terschelling

Help jij in februari 2020 mee de stranden van Terschelling afvalvrij te maken? Milieujutten op Terschelling is de perfecte combinatie van een heerlijke vakantie én iets goeds doen voor de natuur.  Dit volledig verzorgde arrangement is geschikt voor kinderen vanaf 6 jaar. Je kunt je nog extra inzetten voor de Wadden door het milieujutten te koppelen aan de speciale sponsoractie die wij organiseren.

Dit arrangement is een initiatief van Stayokay Terschelling en wordt dit jaar voor de 29e keer georganiseerd. WaddenverenigingStaatsbosbeheer en Gemeente Terschelling zijn partners. Leden van de Waddenvereniging ontvangen € 2,50 korting per persoon per nacht. Kinderen tot en met 12 jaar betalen bovendien een speciaal kids tarief.

Stap 1: Boek een jutters arrangement

Boek hieronder jouw juttersarrangement voor 3, 4 of 5 dagen. Je boekt een bed op een 4-persoonskamer*. Alle kamers zijn ingericht met stapelbedden en beschikken over hun eigen douche, apart toilet en aparte wastafel. De prijzen voor de arrangementen zijn per persoon:

• 3 daags arrangement:
    • Volwassenen prijs € 100,00 / ledenprijs € 95,00
    • Kids prijs € 86,00 / ledenprijs € 81,00
  • 4- daags arrangement:
    • Volwassenen prijs € 147,00 / ledenprijs € 139,50
    • Kids prijs € 126,00 / ledenprijs € 118,50
  • 5-daags arrangement:
    • Volwassenen prijs € 185,00 / ledenprijs € 175,00
    • Kids prijs € 169,00 / ledenprijs € 159,00

* Wanneer je een 4-persoonskamer wilt huren voor twee personen, vragen we je contact op te nemen met Stayokay Terschelling. Je betaalt dan € 25,- toeslag per nacht.

Inclusief:

• Verblijf hostel inclusief beddengoed
  • Volpension: ontbijt, lunch en diner
  • Jutten op verschillende locaties + vervoer + koffie / thee op het strand
  • Activiteiten naast het jutten
  • Fietshuur (normale fiets met versnellingen)

Exclusief:

• Handdoeken (te huur voor € 2,- per handdoek)
  • Toeristenbelasting

Stap 2: Laat je sponsoren tijdens het opruimen!

Wil je nog wat extra's doen voor de Wadden en de Waddenvereniging? Sluit je dan aan bij de actie #WadMinder via voordewadden.nl. Met deze actie haal je donaties op door de natuur schoon te maken. Meld je als teamlid aan voor Team Waddenvereniging en laat je sponsoren door vrienden en familie. Medewerkers en vrijwilligers van de Waddenvereniging doen ook mee! Bekijk hier hoe het werkt!

Kies hieronder een datum en boek het jutters arrangement:

18 t/m 20 februari
Een 3-daags arrangement (2 nachten) waarbij je mee gaat jutten op 19 februari. Een onvergetelijke ervaring op het prachtige eiland Terschelling.

17 t/m 20 februari
Een 4-daags arrangement (3 nachten) waarbij je mee gaat jutten op 18 en 19 februari. Een onvergetelijke ervaring op het prachtige eiland Terschelling.
16 t/m 20 februari
Een 5-daags arrangement (4 nachten) waarbij je mee gaat jutten op 17, 18 en 19 februari. Een onvergetelijke ervaring op het prachtige eiland Terschelling.
25 t/m 27 februari
Een 3-daags arrangement (2 nachten) waarbij je mee gaat jutten op 26 februari. Een onvergetelijke ervaring op het prachtige eiland Terschelling.
24 t/m 27 februari
Een 4-daags arrangement (3 nachten) waarbij je mee gaat jutten op 25 en 26 februari. Een onvergetelijke ervaring op het prachtige eiland Terschelling.
23 t/m 27 februari
Een 5-daags arrangement (4 nachten) waarbij je mee gaat jutten op 24, 25 en 26 februari. Een onvergetelijke ervaring op het prachtige eiland Terschelling.