Vraag hier jouw gratis jutzakje aan!*

Wat fijn dat je samen met ons het waddengebied wil beschermen! Een van de dingen waar wij ons grote zorgen over maken in plastic soep. Het meest opvallend zijn de grote stukken plastic die je langs de stranden vindt. Maar wist je dat juist de kleine stukjes plastic ook heel schadelijk zijn voor dieren? Vogels zien de kleine stukjes aan voor voedsel en krijgen zo heel veel plastic in hun maag. Gebruik dit jutzakje om kleine stukjes plastic op te ruimen en draag direct bij aan de bescherming van de wadden. Je krijgt het jutzakje binnen +/- 10 dagen thuisgestuurd.

Het juten jutzakje is ontwikkeld door Nienke Dijkstra van Doe eens Wad om jou te laten ervaren hoe jij de wereld mooier kunt maken. Je hoeft niet de hele wereld op je schouders te nemen. Alle beetjes helpen. Alles wat jij opraapt komt niet meer in zee.

Door je ook aan te melden voor onze digitale nieuwsbrief, word je tweewekelijks op de hoogte gehouden van de belangrijkste ontwikkelingen en activiteiten in het waddengebied.

*Verzending alleen binnen Nederland. Maximaal 1 jutzakje per persoon/adres. Zolang de voorraad strekt.

Aanvraagformulier:

Wil je bijdragen aan de verzendkosten van het jutzakje?
Kies je bank