Winnaar Wadfoto van de Maand

Het waddengebied geeft inspiratie tot het maken van mooie foto’s. Wij kunnen er geen genoeg van krijgen. Schitterende foto’s zie je terug in de kalender die we jaarlijks verkopen via onze webshop. Dit jaar is dat een beetje anders: in 2017 krijgt de waddenkalender een nieuw jasje.  Je kan namelijk zelf meedoen aan onze Wadfoto van de Maand verkiezing en zo maakt jouw foto kans op een plekje in de kalender!  Benieuwd naar de wedstrijd of deelnemen? Ga dan naar waddenvereniging.nl/wadfoto

En de winnaars zijn...

De kalender van 2018 is inmiddels geproduceerd. We zijn de wedstrijd in januari gestart en vanwege het productieproces is de kalender aangevuld met fotografie van onze vaste fotografen en collega's. Zo is de kalender gemaakt van door en voor mensen die gek zijn op de Wadden! In 2019 gaan we weer verder met deze wedstrijd: vandaar dat de eerste twee beelden van 2019 al gekozen zijn!

Kalender bestellen

De kalender kan alvast besteld worden via onze webshop! Wees er snel bij en mis 'm niet! Ga via deze link naar de webshop >>

Januari 2018

Winter op Texel