Lid worden vanuit het buitenland

Ben je ook een beetje verliefd op de Wadden? En wil je het Waddengebied daarom beschermen? Wij ook! Samen met zo’n 35.000 waddenliefhebbers komen wij op voor de rust, ruimte en ruige natuur van dit bijzondere werelderfgoed. Ook vanuit het buitenland kun je lid van ons worden.

Je bent al lid vanaf € 27,- per jaar.

Als nieuw lid heten we je van harte welkom met een cadeau. Gewoon omdat we zo blij zijn dat jij je liefde voor het waddengebied met ons deelt. Daarmee kun je rekenen op onze onvoorwaardelijke toewijding om het enige natuurlijk werelderfgoed in Nederland te behouden, beschermen en verrijken. Let op! Als lid in het buitenland ontvang je geen WADDEN magazine. Je kunt het magazine wél digitaal lezen.

Ja, ik wil:

• Lid worden van de grootste groep waddenliefhebbers van Nederland en bijdragen aan de bescherming, het behoud én de verrijking van het waddengebied.
  • Een welkomstcadeau ontvangen.
  • Elke twee weken het laatste WADDEN nieuws in jouw mailbox.
  • Korting op bijzondere activiteiten in het waddengebied.
  • Korting op 'wijs met de waddenzee' producten in de online winkel.

Ps. Als je tussen 1 oktober en 31 december lid wordt, betaalt u pas vanaf het volgende kalenderjaar (1 januari t/m 31 december) voor uw lidmaatschap. Deze 3 maanden lidmaatschap krijgt u van ons cadeau!

Aanmeldingsformulier lid worden vanuit het buitenland

(dd-mm-jjjj)
Ik machtig de Waddenvereniging om af te schrijven: