Geef een lidmaatschap cadeau

Op zoek naar een origineel en natuurvriendelijk cadeau? Verras een vriend, familielid of collega met een jaarlidmaatschap van €27,- van de Waddenvereniging voor volwassenen, jeugd is €18,- per jaar. De grootste groep waddenliefhebbers in Nederland. Daarmee kun je rekenen op onze onvoorwaardelijke toewijding om het enige natuurlijk werelderfgoed in Nederland te behouden, beschermen en verrijken.

Wat geef je cadeau?

• Lidmaatschap van de grootste groep waddenliefhebbers van Nederland en bijdragen aan de bescherming, het behoud én de verrijking van het waddengebied.
  • Een welkomstcadeau.
  • 4x per jaar het WADDEN magazine ontvangen.
  • 20% korting op bijzondere activiteiten en evenementen in het waddengebied.
  • 20% korting op duurzame 'Wijs met de Waddenzee' producten.

Algemene voorwaarden:

1. Het lidmaatschap kan op elke datum starten en eindigt automatisch een jaar later. Bijvoorbeeld: het lidmaatschap start vanaf 2 februari 2020 en eindigt dan automatisch op 1 februari 2021.
  2. Het lidmaatschap is € 27,- per jaar (volwassene) en €18,- per jaar (jeugd) en komt op naam te staan van diegene aan wie je het lidmaatschap cadeau geeft.
  3. Het lidmaatschap zal automatisch worden beëindigd aan het einde van het aangegeven contributiejaar. Voor eventuele voortzetting van het lidmaatschap zullen wij de ontvanger van het lidmaatschap tijdig aanschrijven.

Ja, ik geef een lidmaatschap van de Waddenvereniging cadeau:

1. Gegevens ontvanger
2. Jouw gegevens
3. Betalen
Aan wie schenk je het lidmaatschap?
(dd-mm-jjjj)
Wat zijn je eigen gegevens?
Ja, ik betaal:
Kies je bank