Groen & Fit actie

De natuur in het waddengebied is goed voor je. Dat zien ook andere organisaties in. Onze partner De Friesland Zorgverzekeraar bijvoorbeeld, omdat de natuur helpt om fit en gezond te blijven. Dat vinden ze belangrijk bij De Friesland en daarom ontwikkelden zij het Groen & Fit collectief. Hiermee steunen zij de Waddenvereniging al vele jaren.

In het waddengebied kun je heerlijk ontspannen. Je kunt er genieten van de mooie omgeving, de natuur en de flora en fauna. Maar je kunt er ook lekker uitwaaien, vakantie vieren en relaxen, je hoofd leegmaken of lekker sporten en bewegen.

Ben jij ook zo verliefd op het waddengebied? Met het Groen & Fit collectief kun je hier extra van genieten!

Wil je meedoen? Klik dan hier om je aan te melden >>

Hoe werkt het?

Het Groen & Fit Collectief is een samenwerking tussen De Waddenvereniging en De Friesland Zorgverzekeraar. Je kunt je hiervoor aanmelden bij De Friesland. Iedereen kan meedoen, ook als je al lid bent van onze vereniging. Je krijgt dan voordeel voor jezelf en je steunt hiermee de Waddenvereniging.

Voordeel voor jou

Als je meedoet aan het Groen & Fit Collectief, dan krijg je:

• 8% korting op jouw zorgpremie bij De Friesland Zorgverzekeraar* + 8% korting voor gezinsleden (bereken hier je premie >> )
  • 150 fitpunten bij De Friesland
  • 10% korting op een doorlopende reis- en annuleringsverzekering; handig voor jouw reisjes naar de Wadden!
  • En je steunt de Waddenvereniging!
* De genoemde korting op jouw zorgpremie geldt niet als je kiest voor de Zelf Bewust Polis van De Friesland. Wel op de andere polissen.

Extra steun voor De Waddenvereniging

Als jij meedoet aan het Groen & Fit Collectief, dan krijgt de Waddenvereniging:

• Een donatie van €15! De Waddenvereniging ontvangt een donatie van €15 per persoon voor iedereen die meedoet aan het Groen & Fit collectief via onze vereniging. Ook als je al lid bent van de Waddenvereniging.
  • Een nieuw lid erbij! Als je op dit moment nog geen lid bent van de Waddenvereniging, dan krijg je het eerste jaar een gratis lidmaatschap van onze vereniging.
    • Ben je al lid van de Waddenvereniging? Geen probleem! Zie hierboven.

Aanmelden

Klik op de rode knop hieronder om je aan te melden voor het Groen & Fit Collectief van De Friesland (ook als je al lid bent van de Waddenvereniging).

Premie berekenen

Benieuwd hoeveel voordeel dit voor jou oplevert? Klik hier om je premie te berekenen >>

Proefpakket aanvragen

Je kunt ook eerst een proefpakket aanvragen met meer informatie over het Groen & Fit Collectief. Dit is gratis. Klik hier om een gratis proefpakket aan te vragen >>

Samen gezond

Deze samenwerking helpt de Waddenvereniging bij onze missie voor het behoud van het waddengebied. Of je nou komt om te relaxen, om lekker uit te waaien of om lekker te sporten, de natuur is goed voor je. Daarom is het belangrijk dat deze behouden blijft. Door mee te doen aan het Groen & Fit Collectief steun je de Waddenvereniging bij deze missie.