Groen & Fit Collectief

In het waddengebied kun je heerlijk ontspannen. Je kunt er genieten van de mooie omgeving, de natuur en de flora en fauna. Maar je kunt er ook lekker uitwaaien, vakantie vieren en relaxen, je hoofd leegmaken of lekker sporten en bewegen.
De natuur in het waddengebied is goed voor je. Dat vindt ook onze partner De Friesland Zorgverzekeraar. Omdat de natuur helpt om fit en gezond te blijven. Daarom ontwikkelenden ze bij De Friesland het Groen & Fit Collectief. Hiermee steunen zij de Waddenvereniging al vele jaren.

Ben je ook zo verliefd op het waddengebied? Met het Groen & Fit collectief kunt je hier extra van genieten! En je ontvangt ook nog eens een paar mooie voordelen.

Voordeel voor jou

Als je meedoet aan het Groen & Fit Collectief, dan krijg je:
• 8% korting op jouw zorgpremie bij De Friesland Zorgverzekeraar* + 8% korting voor gezinsleden (bereken hier je premie >> )
• 150 fitpunten bij De Friesland
• 10% korting op een doorlopende reis- en annuleringsverzekering; handig voor jouw reisjes naar de Wadden!
• En je steunt de Waddenvereniging!

* De genoemde korting op jouw zorgpremie geldt niet als je kiest voor de Zelf Bewust Polis van De Friesland. Wel op de andere polissen.

Hoe werkt het?

Het Groen & Fit Collectief is een samenwerking tussen De Waddenvereniging en De Friesland Zorgverzekeraar. Je kunt je hiervoor aanmelden bij De Friesland. Iedereen die lid is van de Waddenvereniging kan meedoen. Je krijgt dan voordeel voor jezelf en je steunt hiermee de vereniging.

• Ga naar de website van De Friesland Zorgverzekeraar en kies het pakket dat je wenst.
  • Kies bij 'Uw collectiviteit' voor 'Waddenvereniging leden'
  • Sluit de verzekering af.

Om mee te kunnen doen aan het collectief heb je je lidmaatschapsnummer van de Waddenvereniging nodig. Dit nummer vind je op de wikkel van het WADDENmagazine. Maar je kunt ook bellen met de ledenservice om je lidmaatschapsnummer op te vragen: 0517 – 493 693 (maandag tot en met vrijdag van 09:00 t/m 13:00 uur).

Extra steun voor De Waddenvereniging

Als jij meedoet aan het Groen & Fit Collectief, dan krijgt de Waddenvereniging een donatie van € 15,- Mede hierdoor kunnen wij ons werk blijven doen: het beschermen en behouden van het enige natuurlijke Werelderfgoed in Nederland.

Aanmelden

Klik op de rode knop hieronder om je aan te melden voor het Groen & Fit Collectief van De Friesland.

Premie berekenen
Benieuwd hoeveel voordeel dit voor jou oplevert? Klik hier om je premie te berekenen >>

Samen gezond

Deze samenwerking helpt de Waddenvereniging bij onze missie voor het behoud van het waddengebied. Of je nou komt om te relaxen, om lekker uit te waaien of om lekker te sporten, de natuur is goed voor je. Daarom is het belangrijk dat deze behouden blijft. Door mee te doen aan het Groen & Fit Collectief steun je de Waddenvereniging bij deze missie.