WaddenWerkWeekend

Duinweg Formerum 13
8894 KS Formerum
Terschelling

Het leukste evenement in het Waddengebied!

Wanneer: Vrijdag 22 t/m zondag 24 september 2017
Vertrekpunt:

Harlingen

Deelnemers: 200
Kosten:

•    Leden: € 67,50

•    Niet-leden: € 75,-
•    Kinderen t/m 12 jr: € 55,-

Eten en drinken:

Groeneveld Catering verzorgt alle maaltijden. We hebben ook een bar voorzien van allerlei (alcoholische) drankjes dus je hoeft niet te sjouwen met flessen wijn.

Bijzonderheden:

De tiende editie!

Wat ga je doen:

Op 22, 23 en 24 september organiseren we voor de 10e keer het WaddenWerkWeekend! Omdat we een jubileum vieren, drenken we het 10e WaddenWerkWeekend in een internationaal sausje. Want ook wij maken een Wereld van Verschil. Dit jaar besteden we speciale aandacht aan de plek van onze Wadden in de wereld. We hebben tonnen afval van het strand gehaald de afgelopen jaren. En hier gaan we mee door!

Dit jaar werken we in twee grote groepen. Programma 1: we gaan met huifkarren naar de uiteindes van Terschelling om op die plekken zoveel mogelijk afval te verzamelen. Als er nog wat tijd is trekken we nog even een sleepnet door de branding. Programma 2 voert ons langs het weidse wad. Langs de dijk ligt vaak veel rotzooi, dat gaan we opruimen. Maar we doen meer: we gaan ook nog aan de slag in de natuur met zaag en schop. Een lekker dagje hard werken.
Meer informatie en details  op waddenvereniging.nl/waddenwerkweekend

Meld je nu aan >>

Nieuw!

Wil je niet sjouwen met een tent en je slaapmatje? Slaap dan onder je oude spijkerbroek! BlueCamp zet tenten op voor 2 personen, inclusief luchtbed en luie stoel. Deze toffe tenten zijn gemaakt van oude spijkerbroeken en ander recycle materiaal. Slapen in de tent kost €100,- voor het hele weekend, los van je ticket. Wil je meer informatie over deze optie of wil je 'm alvast boeken?  Neem dan contact op met  backere@waddenvereniging.nl

Het WaddenWerkWeekend is niet mogelijk zonder de (financiële) support van en samenwerking met:  Stichting Dik Groen, Blue LOOP Originals, Schöffel, Staatsbosbeheer, Rijkswaterstaat, Groeneveld Catering, Rederij Doeksen en Camping Nieuw-Formerum.

Meld je hier aan voor "WaddenWerkWeekend" >>